Layihə haqqında

Layihə erkən yaşda təlimin uşağın sosial-emosional, kiçik və böyük motor və intellektual bacarıqların yaxşılaşmasına müsbət təsir etməsini, onun məktəbdəki akademik göstəricilərinə və gələcəkdə əmək bazarında uğur qazanmasına zəmin yaratmasını nəzərə alaraq həyata keçirilir.

2017-ci ildən başlayaraq “İcma əsaslı məktəbəqədər təhsilin inkişafı” layihəsi UNICEF və Avropa İttifaqının maliyyə dəstəyi, Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyinin dəstəyi ilə Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutu tərəfindən icra edilir.

İcma əsaslı məktəbəqədər təhsilin inkişafı

Layihə, 3-5 yaşlı uşaqların dörd inkişaf sahəsini əhatə edən bacarıqların artırılması,  İcma əsaslı məktəbəqədər təhsil mərkəzlərinin yaradılması , valideyn birliklərinin yaradılması  və məktəblə birgə əməkdaşlıq nəticəsində  ibtidai təhsilin keyfiyyətini artırmaqdan ibarətdir. Həmçinin, layihə, məktəbəqədər və ibtidai təhsil səviyyələrində vətəndaş iştirakını təmin etməklə, Azərbaycanın əlverişsiz kənd icmalarında daha keyfiyyətli təhsil xidmətlərinə nail olmaq məqsədini daşıyır. Burada, əsasən vətəndaş cəmiyyətinin məktəbəqədər təhsil xidmətləri göstərməsində potensialının və iştirakının gücləndirilməsi, həmçinin valideynlərin təhsil xidmətlərinin idarə edilməsində və monitorinqində iştirakını dəstəkləyir.

Mərkəzlərdə 3-4 yaşlı uşaqlar üçün məktəbəqədər təhsil üzrə hər biri 2-2,5 saat olmaqla həftədə 4 dəfə dərslər təşkil olunur*. Dərslər yerli və eston mütəxəssislərdən ibarət işçi qrupu tərəfindən hazırlanmış proqram əsasında keçirilir. Proqram uşaqların 4 inkişaf sahəsini əhatə edir: sosial-emosional inkişaf, idrak və ümumi bilik, yaradıcı inkişaf və fiziki inkişaf.

*Ölkə ərazisindəki xüsusi karantin rejimi ilə bağlı dəyişikliklər ola bilər.

İcma əsaslı məktəbəqədər təhsilin inkişafı
İcma əsaslı məktəbəqədər təhsilin inkişafı

Layihənin iki əsas məqsədi var:

 

  1. İcma əsaslı qruplar vasitəsi ilə nəzərdə tutulmuş regionlarda (hədəf regionlarda)  3-5 yaşlı uşaqların məktəbəqədər təhsildə iştirakını artırmaq.  

  2. Hesabatlılıq və şəffaflığı təmin etmək məqsədi ilə valideynlərin təhsil prosesinin monitorinqdə fəal iştirakı nəticəsində  məktəb-icma əlaqələrinin gücləndirilməsi.

İcma əsaslı məktəbəqədər təhsil mərkəzləri

2020-21-ci tədris ilində 179 yeni qrupun fəaliyyətə başlaması ilə ümumi sayı 500-ə çatan İcma əsaslı məktəqəbədər təhsil qruplarında 486 tərbiyəçi-müəllim çalışır. Cari tədris ilində ümumilikdə 9207 nəfər 3-4 yaşlı uşağı əhatə edən layihə respublikanın 50 şəhər və rayonunda icra olunur.

Aşağıdakı faylı endirərək, layihə çərçivəsində

bütün İcma qruplarının yerləşdiyi şəhər, rayon, kəndlərin, eləcə dətərbiyəçi-müəllimlərin

siyahısı ilə tanış ola bilərsiniz.